Popular Posts

Sunday, December 19, 2010

mY chEr!t@....huhuhu....(MmmR)

Nie design baju utk AJK MMMR 2011... uhuhuhu... dengan pertolongan Saudara Alex, maka terhasilah design baju nie....
thank's Alex....hehhe...(",)
Tema MMMR kali nie, Hadirmu Satu Inspirasi, Pergimu Mencurah Bakti...
oke x...?? nie idea saya sndr k....heheh....
di inspirasi kan kpd senior2 saya yang saya sayangi...yg banyak memberi tunjuk ajar kepada saya....banyak beri nasihat kepada saya selama saya di KC... selama saya menjadi MTM...
Dia menjadi sahabat, kawan, teman, abang, kakak n semuanye....
banyak berkongsi cerita ngn saya.... cerita sedih....mahupun cerita gembira....
memberi sokongan dan galakan ketika saya "down"....
memberi jalan n kesedaran kepada saya....
alhamdulillah kerana saya mempunyai teman2 dan sahabat2 yang sangat prihatin dan baik....
saya amat bersyukur mengenali kalian semua....
Balik dr kampung, bersemangat untuk melaksanakan gerak kerja MMMR....huhu... aku ke Pengarah Program..??
hee...takut, gementar, risau...? seribu satu perasaan yg ade dalam atie aku nih..... haish....
1st time menjadi pengarah program...bukan 1st time, dh bertime2....tp nie pgrm yg sangat beso woo...
program kolej yang paling berprestij... program yang dipertandingkan di antara kolej2 kediaman....
program beso kolej... program untuk meraikan pelajar2 tahun akhir...program utk kakak n abg KC yang banyak menyumbangkan jasa n bakti kepada kolej....CANSELORIAN....
program yg akan memberikan anugerah2 kpd mereka2 yg bergiat aktif n memberi sumbangan kpd kolej dalam bidang2 tertentu....sukan, rekreasi, kebudayaan, akademik....n banyak lg...
n harapan saya, semoga mereka akan bergembira nanti... n semoga mereka semua akan berjaya dalam kerjaya mereka pada masa akan datang.....

n utk ajk MMMR, saya amat mengharapkan komitmen dan kerjasama anda semua untuk menjayakan pgrm yg gilang gemilang ini....
n utk sahabat2 MTM, semoga kita akan lebih serius dalam urusan dan tugasan kita....
nie pgrm terbesar kolej....saya mengharapkan sokongan, bantuan, nasihat dan tunjuk ajar daripada kalian semua....
bersama2 lah kita menjayakan program ini....kejayaan MMMR adalah kejayaan kita bersama.... kejayaan MTM KC sesi 2010/2010....
kita buat yang terbaek yer sahabat2.....kita buktikan kepada semua kita adalah yang terbaek...kita mampu melaksanakannya.....


tarikh 22hb dec 2010, semua MTM perlu berada di KC...saya dh ade kat KC....saya menunggu kepulangan sahabat2 sekalian.... utk melaksanakan tugas dan tanggungjawab kita...utk kolej kita, KC yang disayangi... utk warga...utk abg2 & kakak kita yang banyak berjasa....utk MMMR 2011

selamat kembali ke KC kawan2...selamat meneruskan perjuangan....
SALAM CANSELORIAN.....(",)

No comments:

Post a Comment